Учитель року - 2018 Урок для 9 класу Волейбол

План-конспект
 уроку фізичної культури
 для учнів 9 класу
Модуль:  Волейбол
Тема уроку: Прямий нападаючий удар.  Передача  м’яча  двома  руками  зверху.    
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольні м’ячі, ноутбук, проектор, екран,  свисток, нестандартне    спортивне обладнання.
Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоровя, підвищення функціональних можливостей учнів, виховання  взаємовиручки, активізація пізнавального інтересу  до уроків фізичної  культури.
Завдання уроку:
1.     Навчити техніці прямого нападаючого удару.
2.     Закріпити  техніку  виконання  передачі  м’яча  двома  руками  зверху.
3.     Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації  рухів,  стрибучості.
4.     Виховувати відчуття колективізму, моральних та вольових якостей.

    Підготував: вчитель фізичної культури
                             Новопетрівської  зош І – ІІІ ступенів
Захарченко  Микола  Михайлович
№ з/п
ЗМІСТ УРОКУ
ДОЗУВАННЯ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Підготовча частина 10 - 12 хв.
1
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.
1 хв.
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів  і стан здоров’я.
2
Замірювання ЧСС за 10с
30-40 с.
Звернути увагу на самопочуття учнів.

3
Виконання стройових вправ:
·         Повороти:
-          праворуч;
-          ліворуч;
-          кругом;
·         Перешикування з однієї  шеренги в три;

·         Перешикування з трьох шеренг в одну.

1 хв.
Чітке виконання вправ.
Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.


Розрахунок «по 3».
2 номери – на місці; 1 номери – крок правою назад, лівою в сторону до ряду за 2 номером, приставити ногу; 3 номери – крок лівою вперед, правою в сторону до ряду перед 2 номером, приставити ногу.


4
Вправи для формування постави.


Ходьба:
- звичайним кроком
- на носках
- на п’ятках
- на зовнішній стороні стопи
- на внутрішній стороні стопи

2  хв.



20-25  с
20-25  с
20 -25 с
20-25  с
20-25  с

В русі, стежити за поставою, виконання вправ під музичний супровід.
В  середньому темпі.
Руки  на поясі.
Руки  за  голову.
Руки  за  голову.
Руки  за  спину.
Руки  за спину.

5
Загальнорозвиваючі  вправи  в  русі:
1.В. п. – руки  перед  грудьми,  пальці  в  замок:
1 – руки  вперед,  долоні  назовні,
2 – в. п.,
3 – руки  до  гори,  долоні  назовні,
4 – в. п.
5 – 7 хв.
4 – 6  р.

Темп виконання  середній, руки прямі.

2.В. п. – права  рука  вгору,  ліва  внизу:
   на  кожен  крок  зміна  положення  рук.
10 - 12р.
Темп виконання  середній, руки прямі.

3.В. п. – руки  перед  грудьми  на  рівні  плечей:
1 – 4  кругові  оберти  кистями  вперед;
1 – 4  теж  саме  назад.
8 - 10  р.
Темп виконання  середній, руки прямі,  лікті  не  опускати.

4.В. п. – руки  перед  грудьми  на  рівні  плечей:
1 – 4  кругові  оберти  передпліччями  вперед,
1 – 4  теж  саме  назад.
8 – 10 р.
Темп виконання  середній, оберти  виконувати  з  максимальною  амплітудою.

5.В. п. – руки  до  плечей:
1 – 4  кругові  оберти  вперед,
1 – 4  теж  саме  назад.
8 – 10 р.
Темп виконання  середній, оберти  виконувати  з  максимальною  амплітудою.
6.В. п. – руки  вниз,  пальці  в  замок:
1 – крок лівою,  руки  вгору;
2 – крок  правою  руки  вниз;
3 – 4  теж  саме.
10 - 12р.
Темп виконання  середній, руки прямі,  дистанція  2 – 3  кроки.

7.В. п. – руки  перед  грудьми  в  замок:
1 – випад  лівою,  поворот  тулуба  вліво;
2 – випад  правою,  поворот  тулуба  вправо;
3 – 4  теж  саме.
10 - 12р.
Темп виконання  середній,  руки  на  рівні  плечей, 
8.В. п. – руки  на  пояс:
на  кожен  крок  нахил  вперед  до  попереду  поставленої  ноги.
10 - 12р.
Темп  виконання  повільний, ноги  в  коліна  не  згинати,  торкнутись підлоги.  
9.В. п. – присід:
стрибки  в  присіді  лівим  та  правим  боком.
30 сек.
Змінювати  тип  стрибка  за  сигналом,  стрибки  виконувати  з  повного  присіду. 
Різновиди  бігу  та  ходьби:
-          звичайний  біг;
-          правим та лівим боком;
-          повільний  темп;
-          ходьба  у  повільному  темпі.
3 хв.
1 хв.
30  сек.
30  сек.
1  хв.
Дистанція 2-3 кроки.
Темп середній.
Стежити  за  роботою  рук  і  ніг.

Два  кроки вдих,  два  кроки  видих.
6
Замірювання ЧСС за 10 с
30-40 с.
120-140 уд/хв..
   ІІ                                                                                            Основна частина 28-30 хв.
7
Розподіл  класу  на  трійки.
30  с.
Розподіл  за  технічною підготовкою.

  1. Передача  м’яча  двома  руками зверху:
1.1     три  передачі  м’яча  над  собою,  четверта – партнеру;

1.2      стоячи  спиною  до  партнера, передача  м’яча  над  собою, поворот на 180° - передача  партнеру;
3 - 4 хв.
Звернути  увагу на злагодженість роботи  рук  і  ніг  при  виконанні  передач  та положення  кистей  та  передпліч.




  1. Прямий  нападаючий  удар:
1  хв.
Розповісти, показати як виконується, наголосити на важливість технічного елемента.

  1. Імітація прямого нападаючого удару.
1  хв.
Звернути увагу на техніку виконання імітації.
  1. Удари  по м’ячу  з  власного підкидання.
2  хв.
Приділити  увагу  техніці  роботи  руки,  що  виконує  удар.
  1. Виконання  кидка  через  сітку  гандбольного  (тенісного)  м’яча.
2  хв.
Спрямувати  увагу  учнів  на  фазу  відштовхування  з  двох  ніг.
Замірювання ЧСС за 10 с
30-40 с.
110 – 120  уд/хв..
  1. Електронні  тести  з  правил  волейболу.
4-5 хв.
Клас  поділяється  на  дві  команди: хлопці,  дівчата. Перемагає  команда,  яка  отримала  вищий  бал.
7.       Удар по підвішеному м’ячу.

2  хв.















Відштовхуванню  з  двох  ніг та  руху руки  під  час  виконання  удару.

8.       Удар через сітку в стрибку з передачі партнера.
4   хв.
Звернути  увагу  учнів  на  точність  першої  та  другої  передачі. Відштовхуванню  з  двох  ніг та  руху руки  під  час  виконання  удару.
9.       Розподіл  на  команди.  Двостороння  гра  волейбол.
6-9 хв.
Розподіл  на  команди  в перемішку  (дівчата  та  хлопці).  Коротка партія.
ІІІ
Заключна частина  3-5 хв.
1.
Ходьба по залу.
Вправи на відновлення дихання:
● руки через сторони вгору, виконувати вдих;
● опускаючи руки видих.
1-2 хв.
В колону по одному. Темп повільний.
Виконувати правильне дихання, у повільному темпі.

2.
Замірювання ЧСС за 10 с
30-40 с.
До 100  уд/хв..
3.
Шикування, підведення підсумків уроку
1-2 хв.
Відзначити кращих учнів.
4.
Домашнє завдання
30-40 с.
Стрибки через скакалку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий