"Вчитель року -2018" Конспект відео-уроку

ЗАХАРЧЕНКО МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ
вчитель фізичної культури Новопетрівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Осипенківської сільської ради Бердянського району Запорізької області


План – конспект
інноваційного уроку з фізичної культури

Модуль: атлетизм (юнаки), шейпінг (дівчата).

Змістовний модуль: Техніка виконання вправ з гирями, гантелями, штангою( хлопці); комплекс фізичних вправ для зниження ваги, зміцнення мязів ( дівчата)

Тема уроку: Атлетична гімнастика
Дата проведення:

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: штанга, гантелі (пляшки з піском), мати, перекладина, гімнастичний козел, стільці, станок для жиму штанги лежачи,  мультимедійне обладнання.
Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоровя, підвищення функціональних можливостей     учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.

Завдання уроку:
1.     Закріпити техніку елементів шейпінгу.
2.     Розвивати рухові навички під час виконання вправ на гімнастичних снарядах та шейпінгу.
3.     Сприяти розвитку сили, спритності, координації, гнучкості.
4.     Виховувати відчуття колективізму, моральних та вольових якостей, взаємодопомоги.
Тип уроку: комбінований







N
З/П

ЗМІСТ  НАВЧАЛЬНОГО  МАТЕРІЛУ

ДОЗУВАННЯ
    
    МЕТОДИЧНО – ОРГАНІЗЦІЙНІ         ВКАЗІВКИ
І


































ІІ








































ІІІ
ПІДГОТОВЧА    ЧАСТИНА
1.Шикування,  рапорт  чергового,  привітання.
2.Мотивація уроку.


3. ЧСС  за  хвилину.
4. Техніка  безпеки  на  заняттях  атлетизмом  і  шейпінгом,  страхування,  самострахування,  самоконтроль  за  станом  самопочуття  під  час  занять.
5. Стройові  вправи; а). на  місці:  повороти  на  місці.
 6. Різновиди  ходьби: а). на  носках,  руки  за  головою;
    б). на  п’ятках,  руки  на  пояс;
    в). на  зовнішній  частині  ступні,  руки  за  спиною;
    г). на  внутрішній  частині  ступні,  руки  за  спиною.
    д). у  напівприсіді.
 Команда  «Клас – бігом  руш!».
7. Біг  у  помірному  темпі.
 Команда  «Кроком – руш!».  Ходьба  з  вправами  на  відновлення  дихання,  дистанція  два  кроки.
 Команда  «Клас – стій!».
8.Загальнорозвивальні  вправи. (фронтальний метод).
·        6-7 довільних вправ для м’язів спини і плечового поясу з показаних різних вихідних положень;
·        4-5 довільних вправ для м’язів ніг з показаних різних вихідних положень;  
  ЧСС  за  хвилину. 

ОСНОВНА    ЧАСТИНА
  Юнаки:  атлетизм – колове тренування. 
Розподіл учнів по станціях.

     

 Станція 1висока  перекладина:  розвиток  м’язів  плечового  поясу – динамічні  і  статичні  вправи (додаток 1).
 Станція 2 – вправи  для  м’язів  пресу  з  додатковим  навантаженням (додаток 2).

 Станція 3 – вправи  на  розвиток  м’язів  ніг  зі  змінним  навантаженням. (додаток 3).

ЧСС  за  хвилину.

 Станція 4станок: розвиток  м’язів  плечового  поясу:  жим  штанги  лежачи  (40-50кг)  (додаток 4).

 Станція 5 – вправи  на  розвиток  м’язів  спини: піднімання  тулуба  в  положенні  лежачи  на  животі  з  додатковим  навантаженням  (додаток 5).

 Дівчата: шейпінг
1. Підготовка місця та інвентаря.
2. Виконання  комплексу  № 2 Сінді  Кроуфорд.

 Команда  «Клас - в  одну  шеренгу  шикуйсь!»

ЧСС  за  хвилину.

ЗАКЛЮЧНА    ЧАСТИНА
1. Ходьба  у  повільному  темпі  з  вправами  на  відновлення  дихання: два кроки - руки через сторони догори – вдих, два кроки - руки через сторони вниз- видих .
Команда  «Клас – стій!».
2.Аутогенне тренування. Зниження навантаження, відновлення.


3. Шикування,  підведення  підсумків  уроку, аналіз учнями власних досягнень.

4.Домашнє  завдання.

  10 - 12 хв.
30 с



30 с
30 с



30 с

15 с

15 с
15 с

15 с

15 с

2хв
15 с




5хв






30сек.


28 - 30 хв.

1 хв.










5 хв.


5 хв.


5 хв.


30 с.

5 хв. 




5 хв.




28 хв.
1 хв.


30 с

       30 с

5 хв.
2 хв.




2 хв.



1 хв.



      


В одну шеренгу.
Навести приклад із життя зірок світу , які займаються бодібілдингом, атлетизмом, шейпінгом.

Нагадати основні положення.



Звернути увагу на чіткість виконання.

Тримати вірну осанку під час виконання.
Ступні  ялинкою.

Спина  пряма.







2 кроки  глибокий  вдих,  2 кроки -  видих.





З вихідних положень, показаних перед кожною вправою,учням виконати самостійно обрану довільну вправу.






Учні самостійно організовують групи. Вказати кількість в групах і подальший напрямок зміни станцій. Зміна станцій за звуковим сигналом учителя.







Звернути увагу на правильне виконання вправ згідно інструкційного листа відповідної станції.

Один підхід з навантаженням,
варіативна  вага.

Приділити увагу взаємострахуванню.




Приділити увагу
взаємострахуванню.


Один підхід виконати з додатковою вагою.





Підготувати мати, гантелі, стільці.
Варіативне  навантаження.
Самоконтроль за станом здоровя.






Рухатись в  колону по одному.




Сидячи на гімнастичній лаві, закривши очі, уявляти приємні моменти літнього відпочинку , морського бризу, гарячого піску і т. д. 
Відзначити кращих, поради у вирішенні питань для покращення результатів, емоційного стану.
Варіативні  завдання

Станція №1
Висока перекладина

1.    Вис  на  зігнутих  руках  45-60 сек..

2.    Підтягування у висі з навантаження (навантаження варіативне).     3 -  5 разів, два підходи.


3.    Підтягування у висі з максимальною кількістю разів.
  
Станція №5
Вправи для м’язів пресу

1.    Лежачі на спині,  руки за головою, ноги зігнуті в колінах під кутом 90 % - піднімання  тулуба за 60 секунд  (ліктями  торкатись  колін).

2.    Лежачі на спині,  руки за головою, тримають вагу (вага варіативна), ноги прямі утримує партнер – піднімання тулуба в положення сидячи.  10 – 12 разів, два підходи.

3.    Лежачі на спині,  руки  за  головою,  підняти  прямі  ноги  над  підлогою,  тримати  30 сек 
Станція №2
Вправи для м’язів спини

1.    Лежачи на животі на гімнастичному козлі, руки за головою, ноги фіксовано на гімнастичній драбині – опускання і піднімання тулуба.  12 – 15 разів, два підходи.

2.    Лежачи на животі на гімнастичному козлі, руки за головою, ноги фіксовано на гімнастичній драбині – опускання і піднімання тулуба з навантаженням (навантаження варіативне) - 8 – 10 разів, два підходи.

Станція №3
Вправи для м’язів ніг

1.    Ноги на ширині плечей, руки з гантелями по 7 кг. до плечей – присідання у напівприсід – 15 – 20 разів, два підходи. Взаємострахування партнера стоячи позаду.

2.    Ноги на ширині плечей, штанга 30 – 40 кг. ззаду на плечі - присідання у напівприсід – 10 – 12 разів, два підходи. Взаємострахування партнера стоячи позаду.


Станція №4
Вправи зі штангою
1.    Лежачі на спині,  жим штанги 40 кг. широким хватом – 8 – 10 разів, два підходи.Взаємострахування партнера стоячи позаду за головою.

2.    Лежачі на спині,  жим штанги 30 кг. вузьким хватом – 8 – 10 разів, два підходи.Взаємострахування партнера стоячи позаду за головою.


3.    Стоячи, ноги на ширині плечей,штанга за головою – «французький жим» - 8 – 10 разів, два підходи.Взаємострахування партнера стоячи позаду.




                                         

Урок для конкурсу "Вчитель року -2018".




Комментариев нет: